lørdag den 2. februar 2013

skiferie!

Hej bloggen!

Undskyyyyyyyyyyyld, at jeg ikke har blogget de sidste par dage! Har simpelthen bare haft for meget om hoved til, at jeg har kunnet overskue det. Sygdom, veninde problemer, drenge problemer, nyt job osv... Men heldigvis  får jeg snart en pause! Jeg tager nemlig på skiferie i morgen tidlig, og er først hjemme om EN HEL UGE! Hold da op, det bliver fedt at komme af stedet; bare have det sjovt, glemme alle her hjemme, pause fra alt dramet - ja bare fyre den maks af!
Men jeg kommer til at savne bloggen:/
Selvom jeg måske ikke har blogget særlig meget endnu, er den allerede kommet til at betyde en hel del for mig allerede. Jeg bruger virkelig flere timer hver dag, bare på at gøre den god; så er det lidt med farven på bloggen, eller baggrundsbilledet, eller oplysninger, eller skriftype, osv osv osv.. Jeg forsøger virkelig at få det til at fungere!
Men når ja, min pointe er, at det virkelige piner mig, at skulle undvære bloggen så længe. Derfor har jeg valgt, at jeg vil føre dagbog under min tur. Når jeg kommer hjem, sætter jeg den ind her, så i kan læse lidt fra mine dag. Dagbogen kommer ikke til at være sådan  noget: "Kære dagbog, nu er det tirsdag. I dag skal jeg stå på ski. hihi" - tværtimod, vil jeg bruge pauserne fra pisterne, til at være lidt dyb. Jeg vil skrive en hel del om mig selv og min "Historie". Jeg vil fortælle jer lidt om, hvem jeg er som person, hvordan mit forhold er til min familie, venner og........... *trummehvirvel* drenge. Jeg vil fortælle jer, hvordan jeg er endt, som den jeg nu er, hvilke svære valg jeg har måtte tage, og hvad jeg har gået igennem. Det kommer til at være nogle dybe og personlige indlæg, men jeg tror på, at det vil give jer et mere ægte indtryk af, hvem jeg er.

Men sweethearts, jeg skal op klokken fire, altså om tre og en halvtime, så jeg vil smutte i seng nu. Jeg glæder mig til at skrive til jer, når jeg er hjemme igen.

Take care, and have a great time!

Loooove
-World <3


Ps. Lige et billede i kan gå og tænke lidt over; jeg synes det rammer rimelig godt! Når jeg er ked af det, eller bare har det lidt svært, tvinger jeg mig selv til at tænke sådan her^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar