tirsdag den 29. januar 2013

Nekrolog min bare...

Hej bloggen!

Min håndboldkamp er blevet aflyst, så jeg har liiige tid til et hurtigt indlæg, inden jeg vil gå i krig med mine lektier og senere håndboldtræning!

Jeg håber, at i har haft en god dag, min har været en sløv en af slagsen. I kender sikkert godt det der med, at man bliver smittet med en god omgang forkølelse, og derfor næsten ikke kan holde øjnene åbne, og man bare konstant hoster... Tja, det er sådan jeg har det lige nu. Jeg kan ikke rigtig overskue de der historie noter jeg skal have skrevet, og den der dumme blækregning, som skal afleveres i morgen... Org, vær' sød bare at dræb mig :/
  
Men ihvertfald ud over min sløve tilstand, har det været en okay dag. Stille og rolig, uden nogle størrere problemer, eller næsten da. Da jeg kom i skole fik jeg så at vide, at den dreng jeg i går afvist mht. galla, var blevet super ked af det. Altså sådan virklig ked af det. Det gav mig enormt dårlig samvittighed, men hvad søren kan jeg gøre nu? Ingenting altså. Ellers foregik alt da stille og roligt.
I sidste time lektion havde vi dansk. Vi fik stillet en opgave som lød på, at vi skulle skrive en  nekrolog; altså en mindetekst til et dødt menneske. Det fik mig virklig til at tænke på døden. Ikke lige det rareste emne at blogge om, i know, men altså, når man tænker over det, så nytter det jo ikke noget, at vi tager afstand fra emnet. Vi kommer jo alle til at stifte bekendtskab til det med døden.- Men altså en ting er, at skrive en sød tekst til en person man kender, som er død, men når vores opgave lød på, at vi skulle skrive en nekrolog til en KENDT person, sprang jeg lidt fra. Altså, hvordan skal jeg nogensinde kunne udtale mig om, hvorvidt et mennesker er godt, hvis jeg aldrig har mødt personen? - Undskyld mig, men jeg synes ikke rigtig, at det giver mening... Men anyway, jeg SKAL jo lave den sååååå.. Evt. Nogle, der har en god ide til, hvem jeg kan skrive til? Helst en der er død inde for de sidste tre år, det er ligemeget, hvor personen er fra!

Når, men jeg bliver virkelig nødt til at smutte nu! De dummer lektier laver jo (desværre) ikke sig selv.
Tak fordi i læste med skatterbasser, jeg håber må et lidt længere indlæg i morgen :-*
- World <3


Ps. er der nogle der kender sangen "Når en engel si'r farvel" af Anna David? Virkelig en smuk sang! Har hørt den hele dagen, den er ret god at tude til ;-)
LINK ------> http://www.youtube.com/watch?v=mAROtTABd8E


Ingen kommentarer:

Send en kommentar